Sembang Maniac

Sembang-sembang je

SEDANG KENALI SESEORANG - AWIE BAKAL KAHWIN LAGI?



"Asalkan ia boleh membahagiakan anak-anak saya, itu paling penting. Dalam hidup ini anak-anak lebih diutamakan. Kalau anak-anak kata okey, saya pun okeylah. Saya mahu anak-anak happy," demikian kata Awie mengenai jodoh yang kemungkinan bakal mengisi ruang hatinya.

"Saya sudah dua kali melalui alam rumah tangga dan yang kedua ini masih dalam perbicaraan mahkamah. Apa yang berlaku saya tak nafi turut beri kesan pada anak-anak. Seperti lelaki normal lain sudah semestinya saya perlukan seorang isteri yang boleh bersama saya waktu susah dan senang di samping boleh menjaga anak-anak dengan baik," tambahnya lagi.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

Banyak lagi menarik FB kami

http://ift.tt/14Mtwjx
via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "SEDANG KENALI SESEORANG - AWIE BAKAL KAHWIN LAGI?"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info