Sembang Maniac

Sembang-sembang je

RANCANG PINDAH KE MALAYSIA - TAUFIK BATIFAH INGIN DEKAT DENGAN PEMINAT






Penyanyi yang popular dengan lagu 'Awak Kat Mana' iaitu Taufik Batisah merancang ingin berpindah ke Malaysia bagi memudahkan perjalanan kerjayanya di samping dapat memberi fokus lebih karier nyanyiannya itu.



Menurut Taufik, dia mengakui isterinya, Sheena Akbal tidak mempunyai sebarang masalah dengan rancangannya itu, tetapi bagaimanapun dia kini sedang memujuk ibunya untuk pindah bersama.



"Bila masa (mahu berpindah) tu belum tahu lagi. Isteri saya tak ada masalah. Sekarang saya kena pujuk ibu saya dulu. Saya rasa bila saya semakin sibuk di sini nanti kenalah pindah. Bila tinggal di sini lebih lama boleh saya buat benda lain juga, berlakon ke," ujarnya dipetik sebagai berkata.



Klik gambar untuk size besar





<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>



Banyak lagi menarik FB kami



http://ift.tt/14Mtwjx

via Sembang Maniac
0 Komentar untuk "RANCANG PINDAH KE MALAYSIA - TAUFIK BATIFAH INGIN DEKAT DENGAN PEMINAT"

 
Copyright © 2014 Sembang Maniac - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info